Sunday 17 April 2011

tentang aku!

nama ku ek...nur shafiah binti mokhtar...umor aku lak 19 taon....x la tua cgt an...huhuhu..aku dk kt tikam batu a.k.a kedah pantang kalah gituuu..huhuhu...hobi aku..bca nvel jaaa..law boring2 too aku bkak laa fb..aku tecgt2 cuker kalorrr PINK!!!!!suker cgt2 aw...aku citer2 nak jd wartawan tp aku neh pemalu...dlm hdop ku mcti nanak kalor pink....laneh aku cker tgk ctee antoo kak limah alik umah..cz cita dya lawak kn kn kn....kitoo bakoo rumah kak limah...cer cite cer cite....too antara dialog lam flim  too.....citer sal love lakk...dlu aku clalu di kwaca kn...gpon clh aku gk cz dk setia cgt!!!mmmm....aku ctia smpai x pndg boy len da....tp ta pe...da hikmah d sebalik nye...aku da dpt da chenta sjati ku....aku epy cgt2 ..lebiu my syunk ucux!!!....papai....

1 comment: